úterý 21. října 2014

Klapky na oči

Několik týdnů bez příspěvku. Pravidelný čtenář pátrá, přemýšlí a říká si, je tedy toto konec? Bude příběh pokračovat? 

Bude! Občas jen člověk musí nasadit klapky na oči a soustředit se na jednu určitou aktivitu, aby ji dotáhl. Aby dosáhl konečného vytouženého cíle.

Tato situace nastala u mně. V červnu jsem podruhé pohořel u státnic. Nic moc příjemného, to mně věřte. Třetí pokus!? V tu chvíli jsem pochopil, že jde skutečně do tuhého a jediná možnost, jak vše zvládnout je stanovit si cíl a střemhlav za ním jít. Žít daným cílem a soustředit se jen na něj. Bolí to, ale člověk musí odbourat vše co jde a minimalizovat veškerou ostatní práci jen a pouze na tu nutnou, kterou je potřeba udělat. Poté se výsledky vždy dostaví. V mém případě to znamenalo zlepšení v závěrečném testu z 24 (první pokus), respektive 24,75 bodů (druhý pokus) na 51 bodů z 60 možných ve třetím pokusu.

Klapky na oči. Ano bolí to, ale pokud chce člověk dosáhnout zásadní změny, je to možná cesta, která funguje. Osekat všechny možné aktivity a věnovat veškerou sílu a energii jedním směrem. Vytvořit laser, který spálí všechny překážky, které před námi stojí. Jednoduchý, ale bolestivý způsob, jak se zlepšit v čemkoliv. Občas je potřeba prostě zatnou zuby a makat! 

"Řekl jsem si, že když už jsem tak daleko, otočím se a poběžím dál."

Žádné komentáře:

Okomentovat